Siirry pääsisältöön

Asiakaspalvelu

Usein kysytyt kysymykset

Miten luon palautuksen tilaukselleni?

Palauttaaksesi tuotteen meille, käytä mukana tulevaa palautusetikettiä, joka sisältyy pakettiin, jonka lähetämme sinulle. Sieltä löydät palautuslomakkeen, johon täytät palautuksen syyn. Kiinnitä palautusetiketti paketin päälle ja jätä se lähimpään postitoimipisteeseen, joka kuuluu palautusetikettiisi. Säilytä kuitti, jonka saat toimipisteeltä, kunnes saat meiltä vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet palautuksesi.

Mikä on palautusoikeuteni?

Meillä sinulla on aina 30 päivän palautusoikeus ostoksellesi, ja se on ilmaista. Naisten uima-asuihimme sisältyy hygieniatarroja. Nämä mahdollistavat sinun sovittaa niitä kotona. Tarrat on pidettävä paikoillaan, jos palautat uima-asun takaisin varastollemme. Kaikki uima-asut tulee sovittaa päälle alusvaatteiden.

Tuoksun voi palauttaa vain, jos se on avaamaton, alkuperäisessä kunnossa ja kaikki pakkaukset ovat ehjiä.

Tarvitsen palautusetiketin.

Saadaksesi apua uuden palautusetiketin kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa https://www.gant.fi/ota-yhteytta

Vierailemalla FAQ-sivullamme, löydät vastaukset usein kysytyistä kysymyksistä.


Yhteydenottolomake

Suuren kyselymäärän vuoksi käsittelyajassamme on tällä hetkellä viivettä. Pyrimme vastaamaan viesteihin saapumisjärjestyksessä, ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.


Puhelinnumero ja aukioloajat:

Tällä hetkellä asiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme sähköpostitse. Voit siis lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@gant.com tai täyttämällä yllä olevan lomakkeen. Vastaamme viesteihin yleensä kolmen arkipäivän kuluessa.