Siirry pääsisältöön

Palautus & takaisinmaksu

Miten luon palautuksen tilaukselleni?

Palauttaaksesi tuotteen meille, käytä mukana tulevaa palautusetikettiä, joka sisältyy pakettiin, jonka lähetämme sinulle. Sieltä löydät palautuslomakkeen, johon täytät palautuksen syyn. Kiinnitä palautusetiketti paketin päälle ja jätä se lähimpään postitoimipisteeseen, joka kuuluu palautusetikettiisi. Säilytä kuitti, jonka saat toimipisteeltä, kunnes saat meiltä vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet palautuksesi.

Mikä on palautusoikeuteni?

Meillä sinulla on aina 30 päivän palautusoikeus ostoksellesi, ja se on ilmaista. Naisten uima-asuihimme sisältyy hygieniatarroja. Nämä mahdollistavat sinun sovittaa niitä kotona. Tarrat on pidettävä paikoillaan, jos palautat uima-asun takaisin varastollemme. Kaikki uima-asut tulee sovittaa päälle alusvaatteiden.

Tuoksun voi palauttaa vain, jos se on avaamaton, alkuperäisessä kunnossa ja kaikki pakkaukset ovat ehjiä.

Tarvitsen palautusetiketin.

Saadaksesi apua uuden palautusetiketin kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa https://www.gant.fi/ota-yhteytta

Koska ja miten takaisinmaksu suoritetaan palautetusta tilauksesta?

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, saat vahvistuksen sähköpostitse. Palautus suoritetaan alkuperäisellä maksutavalla 2–5 pankkipäivän kuluessa.

Miten voin reklamoida tuotteen?

Mikäli olet tyytymätön tuotteeseen käytön jälkeen tai jos tuotteessasi on ilmennyt vaurioita, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalveluumme yhteyttä ottaessasi toivomme sinun lähettävän sähköpostia meille, jossa on tilausnumerosi sekä selkeä kuvaus ja kuvat vaurioista tuotteessasi. Jos olet ostanut tuotteen GANT-myymälästä, pyydämme sinua kääntymään lähimmän GANT-myymäläsi puoleen. Emme voi käsitellä tilauksia miltään jälleenmyyjältämme. Jos olet ostanut tuotteen jälleenmyyjältä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä heihin mahdollisten reklamaatioiden osalta.

Miten voin suorittaa vaihdon?

Emme tarjoa vaihtoa. Sen sijaan sinun tulee palauttaa tuote ja tehdä uusi tilaus. Jos ostit tuotteen kampanja-aikana tai käyttäen kuponkia, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten käsittelette palautetut tuotteet?

Vaatekierrätys on keskeistä kiertotaloudessa ja sen tulisi olla jokaisen vaatteen elinkaaren luonnollinen osa. Yhteistyössä TexAidin kanssa huolehdimme kaikista GANT-vaatteista, jotka reklamoidaan myymälöihimme tai verkkokauppaamme. Varmistamme, että nämä vaatteet kierrätetään vastuullisesti. RECYCLEn avulla kannustamme asiakkaitamme antamaan rakastamiensa vaatteiden tulla rakastetuiksi jollekin toiselle.

Toimitukset

Missä on tilaukseni?

Voit seurata tilaustasi seuraavan linkin kautta. Syötä sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi. Tämän tiedon löydät MyGANT-tililtäsi tai tilausvahvistussähköpostista.

Voit myös seurata tilaustasi MyGANT-tilisi kautta. Löydät linkin "Seuraa tilausta", kohdassa Tilaukset ja muut tiedot.

Kun tilauksesi on lähetetty varastolta, saat vahvistussähköpostiisi seurantalinkin. Voit käyttää tätä linkkiä pakettisi seuraamiseen.

Huomaa, että joillakin toimitustavoilla kuljetusyhtiö voi lähettää sinulle sähköpostiviestin vahvistaakseen päivän ja ajan toimitukselle.

Mitä toimitus maksaa?

Kaikki GANTin jäsenet saavat ilmaisen standardi toimituksen. Jos et ole jäsen, toimituskulu on 4,95€.

Mitä tavarantoimittajia käytätte?

Lähetämme tilauksesi Postnordilla tai Budbeella.

Miten seuraan lähetystäni?

Voit seurata tilaustasi käyttämällä seuraavaa linkkiä. Sinun tulee antaa sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi (löytyy tililtäsi tai tilausvahvistussähköpostista). Voit myös seurata tilaustasi MyGANT-tilisi kautta. Tilauksesi vieressä näet linkin "Seuraa tilaustani". Joissakin tapauksissa kuljetusyhtiö voi lähettää sinulle sähköpostia vahvistaakseen toimituksen päivän ja ajan. Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantalinkin ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseesi.

Toimitatteko postitoimipisteeseen?

Postnordin kanssa voit kassalla valita toimitustavaksi sen postitoimipaikan, joka sopii sinulle parhaiten.

Voinko muuttaa toimitusosoitettani tai vaihtaa postitoimipistettä?

Kun tilaus on tehty, meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta muuttaa sitä. Jos haluat muuttaa osoitettasi Budbee-kuljetuksissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lähetyksestäni puuttuu tuotteita

Jos toimituksesta puuttuu tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Valitettavasti tilauksen peruuttaminen tai muuttaminen ei ole mahdollista heti tilauksen tekemisen jälkeen. Jos haluat perua tilauksen, voit tehdä palautuksen, kun olet vastaanottanut tilauksesi.

Miten luon tilauksen?

Tilauksen tekemiseksi laita haluamasi tuotteet ostoskoriin, joka sijaitsee sivuston oikeassa yläkulmassa ostoskorin symbolin avulla. Sen jälkeen voit vahvistaa tilauksesi ja siirtyä kassalle tilauksen loppuunsaattamiseksi.

Minulla on ongelmia tilauksen luomisessa verkkosivustolla.

Kun osto ei mene läpi, on joitakin asioita, joita voit tarkistaa.

Tarkista, että kaikki rivit ovat täytetty oikein ja että olet täyttänyt tietosi oikeassa järjestyksessä.

Jos se ei silti toimi, suosittelemme kokeilemaan

*Vaihtamaan laitetta

*Kokeilemaan toista verkkoselainta

*Tyhjentää selaimen historia Gant.fi -sivustolla

Jos ongelma jatkuu, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tarvitsenko jäsenyyden tehdäkseni tilauksen?

Sinun ei travotse olla jäsen, voit luoda tilauksen vierailijana maksuvaiheessa siirtyessäsi kassalle. Kaikki mitä tarvitset, on toimiva sähköpostiosoite. Jos päätät rekisteröityä jäseneksi, tarjoamme ilmaisen toimituksen.

Maksu

Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?

Meillä on mahdollisuus maksaa pankki- tai luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express ja Maestro) sekä Klarna -laskulla, jossa voit myös valita maksun jakamisen 30 päivän erissä.

Kuinka käytän alennuskoodini?

Jos sinulla on alennuskoodi, voit aktivoida sen kassalla maksutavan yhteydessä.

Tili

Siirrättekö tietoni kolmannelle osapuolelle?

Ei, me emme tee niin. Voit lukea tietoa siitä, miten käsittelemme tietojasi täältä.

Mitä etuja minulla on GANT-jäsenenä?

Jäsenenä saat pääsyn tarjouksiin, bonuksiin ja etuihin, jotka ovat eksklusiivisia jäsenohjelmalle. Jäsenetuja päivitetään jatkuvasti. Voit lukea lisää jäsenetuisiisi liittyen täältä.

Miksi en voi kirjautua sisään?

Ole hyvä ja varmista, että olet syöttänyt oikean sähköpostiosoitteen ja salasanan. Voit palauttaa salasanasi noudattamalla ohjeita kohdassa "unohditko salasanasi". Jos ongelma jatkuu, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Olen unohtanut salasanani.

Jos olet unohtanut salasanasi, voit helposti luoda uuden salasanan napsauttamalla "unohditko salasanasi". Sen jälkeen saat linkin, jota käyttämällä voit luoda uuden salasanan.

Miten muutan salasanani?

Salasanan vaihtamiseksi siirry "My GANT" -osioon, napsauta "unohditko salasanasi". Varmista, että syötät oikean sähköpostiosoitteen. Sinulle lähetetään sähköposti linkin kanssa, joka ohjaa sinut palauttamaan salasanasi. Uuden salasanan on oltava vähintään 8 merkkiä pitkä, sen on sisällettävä vähintään 1 numero ja symboli, sekä pieniä ja isoja kirjaimia. Esimerkiksi: Gant123!

Kuinka saan tietää, mitä tietoja minusta on tallennettu?

Voit lukea tietoa siitä, miten käsittelemme tietojasi täältä.

Kuinka lopetan jäsenyyteni?

Jotta voit päättää jäsenyytesi kanssamme, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lahjapakkaus

Millaisia lahjapakkauksia tarjoatte?

Tarjoamme vain yhdenlaista lahjapaketointia. Esikatselun paketoinnin ulkonäösta voi nähdä kassalla tilauksen yhteydessä.

Mitä lahjapaketointi maksaa?

Lahjapaketoinnin hinta on 6€, ja se lisätään tilauksen loppusummaan kassalla.

Voinko lisätä henkilökohtaisen tervehdyksen?

Kyllä, voit lisätä henkilökohtaisen tervehdyksen. Tervehdys tulostetaan kortille ja liitetään pakettiin. Tervehdys voi olla enintään 250 merkkiä pitkä ja emojit sekä sopimattomat sanat poistetaan tervehdyksestä automaattisesti.

Näkyykö tuotteiden hinta paketissa?

Ei, tuotteiden hinnat eivät näy paketin sisällä. Mukana seuraa tilausyhteenvedon ja palautusetiketin sisältävä lomake, mutta hinnat eivät ole niissäkään näkyvissä.

Voiko minkä tahansa tuotteen paketoida lahjaksi?

Lahjapaketoinnissa on rajoituksia tuotteen koosta riippuen. Jos jokin ostoskorissa oleva tuote ei sovellu lahjapaketointiin, vaihtoehto ei ole saatavilla kassalla.

Saanko lahjapaketoinnin hinnan takaisin palautuksen yhteydessä?

Ei, lahjapaketoinnin hintaa ei hyvitetä tuotteiden palautuksen yhteydessä.

Voinko tilata pelkän lahjapaketoinnin?

Lahjapaketointi on ostettavissa vain tilauksen yhteydessä, eikä sitä voi tilata erikseen.

Voinko pakata lahjapakkauksen vain osan tilauksestani?

Jos valitset lahjapakkauksen, pakataan koko tilaus.

Mitä tapahtuu, jos lähetän lahjan suoraan vastaanottajalle ja se ei vastaa heidän odotuksiaan tai tarpeitaan?

Jos olet tilannut lahjan suoraan vastaanottajalle ja he haluavat palauttaa sen, normaali palautuskäytäntömme pätee. Paketin mukana tulee palautuslomake ja tilausyhteenveto, jotka vastaanottaja voi täyttää. Kun palautus on käsitelty, summa hyvitetään oston yhteydessä käytetylle maksutavalle.

Voiko vastaanottaja vaihtaa tuotteen?

Emme tarjoa vaihtoja, mutta tuotteen voi palauttaa normaalin palautusprosessimme mukaisesti ja tehdä uuden tilauksen haluamastaan tuotteesta.

Mitä tapahtuu, jos vastaanottaja palauttaa tuotteen tai ei voi vastaanottaa sitä?

Jos vastaanottaja palauttaa paketin, tilauksen summa hyvitetään alkuperäiselle maksutavalle. Jos pakettia ei voida vastaanottaa tai sitä ei noudeta toimituspisteestä, se palaa varastollemme ja summa hyvitetään alkuperäiselle maksutavalle.

Et löydäkö etsimääsi vastausta?

Jäsenyyttä koskevat yleiset kysymykset