Siirry pääsisältöön

GANT on suojattu brändi

Bernard Gantmacher perusti GANTin New Havenissa, Connecticutissa vuonna 1949, ja yritys on täysin sitoutunut suojaamaan brändiään ja puolustamaan arvokasta perintöään amerikkalaisen urheilumuodin alkuperäisenä kehittäjänä. Vuosien saatossa sen aitoon preppy-tyyliin on otettu vaikutteita myös eurooppalaisista muotisuuntauksista.



Arvojemme turvaaminen

Tärkeimpiä arvoja toiminnassamme ovat aitous, innovointi ja intohimo, ja niiden turvaamiseksi GANTin immateriaalioikeuksia suojaavat tähän tehtävään nimetty sisäinen tiimimme sekä viranomaiset ympäri maailmaa.



Aidon brändin vaaliminen

GANT-brändin aitouden säilyttäminen on meille tärkein prioriteetti. Väärentäminen ei kuulu reiluun eikä lailliseen kaupankäyntiin, ja se on vastoin työ- ja turvallisuusstandardeja sekä ympäristönormeja. Tästä syystä väärentämisen vastainen toiminta on osa GANTin yhteiskuntavastuuta.



Väärentämisen vastainen toiminta

Väärennösten estäminen hyödyttää myös GANTin asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja työntekijöitä, sillä sen ansiosta GANT voi jatkaa investointien tekemistä ja innovointia. GANT-tuotteiden jakeluverkostoon kuuluu ainoastaan työhönsä intohimoisesti suhtautuvia valtuutettuja jälleenmyyjiä. Näin voimme varmistaa, että asiakkaat saavat aina aitoja, laadukkaita GANT-tuotteita ja erinomaista palvelua.